AKTIVITI AKAN DATANG?



.


Monday, November 29, 2010

Majlis Lembaran Kasih Sejuta Memori

Tarikh:  26 November 2010
Tempat:  Ballroom, Hotal Equatorial Bangi

Majlis makan malam 'Lembaran Kasih Sejuta Memori' diadakan kepada Pegawai-pegawai kanan yang berpindah institusi / persaraan.

Seramai lebih kurang 100 orang hadir termasuk isteri serta anak-anak mereka yang diraikan.  Majlis dimulakan dengan jamuan makan malam dengan iringi musik/ lagu-lagu oleh ahli Kombo Penjara Kajang, diikuti dengan ucapan oleh pegawai-pegawai yang berpindah / bersara, penyampaian cenderamata dari Kelab Pegawai Kanan dan juga PERSIAP Kajang kepada mereka yang diraikan.

Hidangan 'surprise cake' oleh Kelab Pegawai Kanan kepada Pengarah Penjara Kajang (sempena 6 tahun menerajui Penjara Kajang @ 26 November 2010) dan juga meraikan sambutan Hari Jadi kepada anggota yang akan bersara @ Tuan Haji Marzuki (ulangtahun ke 56 @ 28 November 2010).

KLIK "READ MORE" UNTUK 'SNAP SHOT' MAJLIS









1 comment:

  1. Tahniah...semuga majlis murni seumpama ini mengeratkan silatulrahim sesama kita dan memperkasakan Jabatan Penjara/Persiap dan modal insan yang kita perjuangkan...syabas Yg Setia Tn Pengarah Penjara Kajang dan Pengerusi Persiap Kajang.

    ReplyDelete