AKTIVITI AKAN DATANG?



.


Saturday, July 25, 2009

Biro Amal dan Kebajikan



RUANGAN INI AKAN DIKEMASKINI DARI MASA KE SEMASA

25 Julai 2009

AJK beserta beberapa orang ahli PERSIAP Kajang telah meluangkan masa menziarahi Puan Tg Ratna, isteri kepada Ibrahim (10459) di wad bersalin Hospital Kajang, melahirkan anak perempuan (anak ke 5).

18 Julai 2009


Pengerusi serta beberapa orang ahli PERSIAP Kajang menziarahi Puan Azie serta keluarga di Hospital Kajang kerana kematian ibu mertua beliau lebih kurang pada jam 1.00 petang tadi. Jenazah dimandikan, dikafankan dan disolatkan di Hospital Kajang. Segala urusan selesai lebih kurang jam 5.30 petang tadi. Jenazah dibawa dengan van jenazah Penjara Kajang ke Jitra, Kedah untuk dikebumikan di sana atas permintaan keluarga arwah. Al Fatihah.

17 Julai 2009

Pengerusi beserta AJK PERSIAP Kajang meluangkan masa menziarahi dua orang ahli PERSIAP Kajang di Wira Jaya:-

Puan Zakiah Ariffin, salah seorang AJK PERSIAP Kajang, di rumah beliau (Blok Serindit) yang telah selamat melahirkan anak ke-empat (lelaki).

Puan Zarodah, isteri kepada Koperal Azhar (6757) di rumah beliau (Blok Kenari, Wira Jaya) yang mengalami kecederaan bahu akibat terjatuh dan telah diberikan cuti sakit sehingga bulan Ogos bagi membolehkan beliau menjalani sesi terapi di Hospital Kajang.

16 Julai 2009

Pengerusi dan ahli PERSIAP Kajang meluangkan masa menziarahi Puan Zaharah, isteri kepada Sarjan Zubir yang kemalangan ragut di Wad 4, Hospital Kajang. Kemalangan motor akibat diragut pada 15 Julai 2009, sewaktu dalam perjalanan menuju ke Sekolah Sg Jelok, tempat beliau mengajar. Semoga Puan Zaharah cepat semboh dari kecederaan patah kaki kiri serta cedera di bahagian mulut beliau. Puan Zaharah juga dijangka akan dibedah bagi merawat kaki yang patah pada hari Isnin, 20 Julai 2009.




4 Julai 2009

Seramai 23 orang ahli PERSIAP Kajang telah meluangkan masa menziarahi Koperal Tarmizi di Hospital Kuala Lumpur kerana baru menjalani pembedahan barah di bahagian buah pinggang beliau. Marilah kita sama-sama berdoa supaya beliau cepat sembuh dan dapat segera kembali kepada keluarga dengan kesihatan yang lebih baik.
.
.

No comments:

Post a Comment