AKTIVITI AKAN DATANG?



.


Sunday, January 10, 2010

Mesyuarat Agong PERSIAP Kajang ke 16

.
9 Januari 2010
2.00 petang - 4.30 petang

Dewan Masjid Jabatan Penjara Malaysia

Mesyuarat Agong PERSIAP Kajang ke 16 berjaya dirasmikan oleh Pengarah Penjara Kajang, Tuan Haji Alzafry Mohamed Alnassif bin Mohamed Adahan pada tepat jam 2.20 petang di Dewan Masjid Jabatan Penjara Malaysia. Tuan Pengarah juga sempat mengada dialog bersama ahli-ahli yang hadir bertanyakan isu-isu yang memerlukan perhatian daripada pihak Penjara Kajang, hasil dari dialog ringkas dua hala ini, insyallah tindakan akan segera diambil.

Seramai 55 orang ahli PERSIAP Kajang hadir menjayakan mesyuarat agong ke 16. Sebahagian besar terdiri daripada kaum ibu dari PERSIAP Kajang dan juga anggota wanita Penjara Kajang. Hampir 80 orang tidak dapat hadir kerana bertugas, walau bagaimanapun mesyuarat dapat diteruskan tanpa sebarang sebarang isu yang dibangkit dan diikuti dengan pemilihan AJK bagi sesi 2010/2011. Pemilihan nama untuk dicalonkan sebagai wakil AJK Majlis Tertinggi juga telah dibuat dengan 4 penamaan calon dipersetujui ahli dan nama-nama ini akan diberikan kepada Setiausaha PERSIAP Malaysia bagi tindakan seterusnya.

Mesyuarat selesai tepat jam 4.00 petang dengan ucapan ribuan terima kasih kepada semua ahli yang hadir serta penyampaian cenderamata kenang-kenangan daripada PERSIAP Kajang.
.
.

No comments:

Post a Comment